CZYM SĄ ŚWIATŁA DO JAZDY DZIENNEJ DRL I KIERUNKOWSKAZ DYNAMICZNY I JAKIE SĄ ICH ZALETY?

JAKIE SĄ WADY ZWYKŁYCH ŚWIATEŁ MIJANIA W PORÓWNANIU ZE ŚWIATŁAMI DO JAZDY DZIENNEJ JAKIMI JEST NASZ PASEK DRL?

  • Zwiększone zużycie paliwa, ponieważ wszystkie reflektory i lampy są zawsze włączone.
  • Oświetlenie jest drogie, ponieważ reflektory i tylne lampy wymagają energii elektrycznej, a zatem zużywają paliwo! W przypadku normalnego samochodu z silnikiem benzynowym jest to około 0,207 litra zwiększonego zużycia paliwa na 100 kilometrów, gdy włączone są światła.
  • W oparciu o przebieg 30 000 km rocznie daje to w przybliżeniu dodatkowe 60 litrów. W rezultacie emisja spalin oczywiście również odpowiednio wzrasta.
  • Szybkość wymiany źródeł światła jest znacznie zwiększona: włączenie świateł na stałe zwiększa zużycie żarówek. Żywotność standardowych wersji żarówek halogenowych H7 i H4 (bez + 50% lub żarówek o długiej żywotności) wynosi od 550 do 700 godzin.
  • Z drugiej strony światło LED do jazdy dziennej ma żywotność 10 000 godzin i zwykle trwa tak długo, jak samochód.
  • Oprócz kosztów materiałowych istnieją czasami znaczne koszty wymiany źródła światła. W niektórych samochodach wymiana żarówki wymaga dużego wysiłku, ponieważ najpierw należy wyjąć akumulator, obudowę filtra powietrza, reflektory itp.
Montaż DRL
Efekt DRL

Przewaga Paska DRL nad światłami mijania?

Efekt ostrzegawczy świateł mijania jest mniejszy niż w przypadku specjalnych świateł do jazdy dziennej. Światła mijania są zazwyczaj ustawione tak, aby zapewnić optymalne oświetlenie drogi w ciemności. Emitowane światło "schodzi" równomiernie, aby uniknąć oślepiającego nadjeżdżającego ruchu. Światła do jazdy dziennej są zaprojektowane tak, aby osiągnąć optymalne i wczesne postrzeganie samochodu w ciągu dnia. Ich natężenie światła jest ograniczone dzięki czemu emitowane światło nie jest postrzegane jako odblask. Światła do jazdy dziennej w dużym stopniu przyczyniają się do bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Prawodawcy są również przekonani, że tak właśnie jest. Z tego powodu ta funkcja oświetlenia jest obowiązkowa dla wszystkich nowych pojazdów wprowadzanych na rynek od lutego 2011 roku. Rynek oferuje bogactwo rozwiązań modernizacyjnych dla pojazdów, które nie mają standardowo zamontowanych świateł do jazdy dziennej.

Pasek LED DRL światła do jazdy dziennej i kierunkowskazu dynamicznego w Auto Gamma.

  • rozklejamy reflektor
  • przygotowujemy miejsce do montażu paska
  • dostosowanie instalacji elektrycznej (wyprowadzamy instalacje na zewnątrz lampy to podłączenia)
  • montaż paska DRL
  • test oświetlenia
  • uszczelnienie reflektora

Jeśli nasz samochód nie posiada fabrycznego źródła światła do jazdy dziennej to jest to doskonałe rozwiązanie! Zainstalowany pasek do jazdy dziennej załącza się po włączeniu zapłonu po odpowiednim montażu, a LED przygasa po włączeniu świateł mijania.

DLACZEGO WARTO?

  • lepsze postrzeganie pojazdu przez innych użytkowników drogi
  • więcej czasu dla innych użytkowników dróg na reakcję
  • światła do jazdy dziennej włączają się automatycznie
  • nowoczesny wygląd
  • kierunkowskaz dynamiczny/pływający uzyskany efekt jak przypadku nowoczesnych samochodów
Soczewka bi led premium

Warto wiedzieć!

Do montażu paska należy rozkleić lampę. Dlatego warto o tym pamiętać podczas procesu regeneracja lub naprawy reflektorów jesteśmy w stanie zainstalować w większości pojazdów nasz pasek LED który pełni zarówno funkcje światła do jazdy dzienne jak i pływającego kierunkowskazu. Tym sposobem jesteśmy w stanie zaoszczędzić zarówno czas jak i pieniądze.

Wybierz Pasek DRL z kierunkowskazem dynamicznym w Auto Gamma i dołącz do setek zadowolonych klientów!